Máme otevřeno Naše online čistírna je tu stále pro vás. Zaměstnanci v čistírně i kurýři jsou vybaveni ochrannými pomůckami. Děkujeme za vaši přízeň.

Nejčastější dotazy

Aneb vše, co jste se o naše online čištění a praní s dopravou chtěli dozvěddět, ale báli jste se zeptat :-) Na jednom místě, přehledně, rozděleno do témat: Objednávka, Vyzvednutí a doručení, Čištění, Doprava a platba a O nás.

Objednávka

  • Jak objednat čištění oblečení?

    Jednoduše si v naší virtuální čistírně zvolte počet a typ oblečení, které chcete vyčistit. Aby vše bylo srozumitelné a co nejjednodušší, nedělíme oblečení podle látky nebo délky. Sukně je pro nás sukně, ať je bavlněná nebo džínová. Jakýkoliv typ vyčistíme za stejnou cenu.

    Cleany funguje stejně dobře na počítači nebo Macu, tabletu i mobilu. Objednávky na stránkách cleany.cz přijímáme nonstop.

  • Kde služba funguje?

    Nyní jezdíme po celé Praze a okolí (například Průhonice, Říčany, Odolena Voda, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Čelákovice, Kostelec nad Černými lesy, Úvaly, Kamenice, Mníšek pod Brdy, Jesenice, Kamenice, Velké Popovice, Velké Přílepy, Jílové u Prahy, Černošice, Hostivice, Roztoky), Plzni, Ostravě a Brně. Ověřte si, že jezdíme i k vám.

  • Co dělat, když oblečení, které chci nechat vyčistit, není v nabídce?

    Poradíme si se spoustou druhů oblečení. Pokud jste tedy nenašli konkrétní druh oblečení v naší nabídce, napište nám na zakaznik@cleany.cz nebo zavolejte na zákaznickou linku 777 327 000.

  • Co dělat, když potřebuji objednávku změnit nebo zrušit?

    Objednávku lze změnit i zrušit dvěma způsoby. Po přihlášení do klientského profilu nebo kliknutím na odkaz v e-mailu s potvrzením objednávky. V obou případech nejpozději 2 hodiny před plánovaným intervalem vyzvednutí.

Doprava a platba

Vyzvednutí a doručení

  • Kdy si oblečení vyzvednete a doručíte ho čisté?

    Zakázky vyzvedáváme a doručujeme ve vámi vybraném hodinovém okně každý den od 8–22 hod. V Praze vyzvedeváme a doručujeme zakázky i včetně víkendů a státních svátků.

    Běžně zpracováváme zakázky do 24 hod. Pokud by mělo dojít ke zpoždění, zejména z důvodu technologického postupu čištění doporučeného výrobcem oblečení, budeme vás kontaktovat.

  • Jak mám připravit oblečení k předání kurýrovi?

    Oblečení není nutné nijak zvlášť připravit. Je možné ho předat v jakékoliv tašce či obalu. Pokud obal nemáte požádejte o něj kurýra a ten oblečení zabalí do svého přepravního obalu. Vhodné je mít oblečení na ramínku, ale poradíme si i bez něj. 

  • Co se stane s mým oblečením potom, co ho předám kurýrovi?

    Kurýr oblečení zabalí do hydrofobního přepravního obalu a odveze do provozovny, kde ho vyčistíme. Po vyčištění ho doručíme na vámi zvolenou adresu v požadovaném čase.

  • Co se stane, když nebudu ve zvolený čas v místě doručení objednávky?

    Pokud potřebujete změnit termín doručení objednávky a jste členem Cleany Clubu můžete to jednoduše udělat na webu nebo pokud nejste členem kliknutím na odkaz v e-mailu potvrzujícím objednávku, a to nejpozději 2 hod. před plánovaným intervalem doručení. V případě, že vás kurýr nezastihne na zadané adrese, lze se na času doručení v rámci téhož dne domluvit přímo s kurýrem.

  • Jak oblečení převážíte?

    Každý kus čistého oblečení vám dovezeme pověšený na drátěném ramínku zabalený do plastového obalu. Obal lze snadno recyklovat. Ramínka můžete použít pro vlastní potřebu, nebo nám je vrátit, až příště objednáte.

  • Co dělat, když se mi vrátí oblečení špatně vyčištěné nebo poškozené?

    Pokud je s vaší objednávkou něco v nepořádku, napište nám na e-mail reklamace@cleany.cz. Do e-mailu přidejte číslo vaší objednávky a popište, co konkrétně se nepovedlo. Budeme rádi, když přiložíte i fotografii.

    Pokud jste dostali oblečení špatně vyčištěné, uděláme vše pro to, abychom tuto věc napravili. Očekávat můžete opětovné vyčištění zdarma, nebo voucher v hodnotě ceny špatně vyčištěného kusu.

    Dostali jste poškozené oblečení? Na tyto případy jsme připraveni. Jsme pojištěni pro případ zodpovědnosti za škodu až do výše 500 tis. Kč. Pokud tedy došlo k poškození naším zaviněním, škodu vám uhradíme.

Doprava a platba

Čištění

  • Jak a kde oblečení čistíte?

    Pečlivě vybíráme ověřené čistírny, které používají eco-friendy technologie šetrné jak k vašemu oblečení, tak k planetě. O vaše oblečení se stará zkušený personál, který k čištění používá zejména systém tzv. mokrého čištění Triton firmy SEITZ nebo standardní metody chemického čištění. Vaše oblečení je kvalitně vyčištěné a vydrží déle jako nové.

  • Co je to mokré čištění?

    Mokré čištění je speciální prací postup, který je mimořádně účinný a zároveň šetrný k textiliím. Čištění probíhá ve vodní lázni při nízkých teplotách a umožňuje ošetřit různé výrobky nejen z přírodních a syntetických vláken, ale i z vysoce choulostivých materiálů a jemných textilií s omezenou možností praní.

  • Jak řešíte, pokud oblečení není vhodné pro mokré čištění?

    V případě, že vaše oblečení není vhodné pro mokré čištění, čistíme standardním způsobem. Pokud hrozí, že by mohlo dojít k poškození oblečení, například proto, že na oblečení chybí štítek s informacemi o materiálu, zavoláme vám a domluvíme se na souhlasu k čištění. Případně vám oblečení vrátíme v nezměněném stavu.

  • Co nečistíte?

    Specializujeme se na čistění především oblečení či domacích textilií. Nečistíme celé pohovky, ale dokáže vyčistit jejich potahy pokud jsou odnímatelné.

Doprava a platba

Platba a doprava

  • Jak můžu platit?

    Po potvrzení objednávky budete přesměrováni na platební bránu, kde můžete použít bankovní převod své banky, platební kartu, QR kód nebo Bitcoin a zaplatit tak z pohodlí domova. Další možností je platba v hotovosti při doručení vyčištěného oblečení přímo k vašim dveřím.

  • Je má platební karta v bezpečí?

    Pro platby na našem webu využíváme platební bránu ThePay, která disponuje nejvyššími nároky na bezpečnost platby. Obsahuje SSL certifikáty od ověřených autorit s umístěním serverů v nejlepším data centru TTC v ČR. Nad celým systémem plateb má dohled ČNB.

  • Kolik stojí doprava?

    Cena dopravy je celkem 150kč. Doprava zahrnuje celkem dvě cesty – vyzvednutí oblečení a doručení vyčištěného oblečení. Pokud objednávka překročí 1500kč je doprava ZDARMA. V případě marného dojezdu se účtuje 150 Kč za další doručení či vyzvednutí.

  • Kdo si pro mé oblečení přijede?

    Pro svoz a doručení oblečení využíváme profesionálních služeb společnosti Messenger. Každý kurýr je dobře proškolen a vybaven speciálními pomůckami a obaly, aby vaše oblečení bezpečně dovezl do čistírny. Díky této kurýrní službě dokážeme zajistit kvalitní dopravu a spolehlivý a rychlý svoz i doručení v jakýkoliv čas včetně tzv. vytížených hodin.

  • Jak uplatním slevový kód?

    Pro použití slevového kódu je nutné jej vyplnit do pole s názvem Slevový kód v posledním kroku objednávky a kliknout na Aktivovat. Následně se aktivuje sleva.

    Slevový kód v hodnotě 100 Kč můžete získat například registrací do našeho Cleany Clubu zde.

Doprava a platba

O nás

  • Kdo jste?

    Jsme kolegové, bývalí spolužáci a kamarádi. Fungujeme bez vlastních automobilů nebo praček. A shodneme se na tom, že není třeba tvořit nové věci, když stávající nejsou naplno využité.

    Chceme jít napřed myšlence sdílené ekonomiky, minimalismu a udržitelnosti. Chceme, aby čisté oblečení nebylo časovou a stresující překážkou a aby vám vydrželo co nejdéle.

    Dali jsme hlavy dohromady a vymysleli online čistírnu s dopravou. Spolupracujeme s profesionální doručovací službou Messenger a čistírnami, které si poctivě vybíráme.

    Hanuš Zvolský
    Jsem nadšenec do inovativních řešení a věčný optimista. Věřím ve skvělou budoucnost. Rád vymýšlím nové nápady. Věřím, že technologie by měly sloužit člověku a ne naopak.

    Oblíbeným kus v šatníku: šedý kabát, který jsem si koupil ve Vídni před více než 10 lety. Stále se o něj starám a stále dostává komplimenty. :)

    Martin Holček
    Rád trávím čas a se svou rodinou a kamarády. Mám rád cestování, grilování a zahradní párty. Přestože po většinu času nosím oblek, věřím že nejdůležitější pro celkový dojem jsou perfektně čisté boty. Věci by měli v první řadě sedět a být sladěné, proto miluji oblečení šité na míru. Baví mě dělat věci, které dávají smysl. Cleany je jedna z nich

    Oblíbený kus v šatníku: bílá košile s fialovými pruhy, kterou jsem si nechal ušít jako jednu z prvních. Ještě dnes vypadá jako nová.

    Patrik Neumeister
    Fascinuje mě vystoupení z řady a odvaha dělat věci jinak. To vidím v Cleany. Spojení již existujících služeb pro nabídku zcela nové unikátní, která pomůže dalším lidem.

    Oblíbeným kus v šatníku: mé lyžařské rukavice, které vlastním již od 15 let. Jsou trochu těsné a po každé sezóně kousek z nich odpadne, ale není to nic, co by nešlo opravit.

    Eliška Krutáková
    Módu beru jako sebevyjádření toho, jak se cítím a kým chci daný den být. Nikdy žádný kousek oblečení nevyhodím, radši ho věnuji nebo prodám, aby udělal radost dál. Věřím, že každý kus oblečení má svůj příběh, který by měl být co nejdelší.

    Oblíbeným kus v šatníku: vintage kožená mini kabelka od Belsaca, kterou jsem si přivezla z Kodaně.

  • Jak vznikla myšlenka online čistírny?

    V hlavě Hanuše. Po mnoha marných pokusech o dokonalé vyprání a vyžehlení košil přišel zlom. Sám to nezvládne. O pomoc poprosil nejbližší čistírnu, kam donesl těžký štos košil. Odvedli skvělou práci, kéž by je mohl využívat i bez nutnosti fyzicky i časově náročné návštěvy. Heuréka! Co vytvořit online místo, kde bude možné objednat služby kvalitních lokálních čistíren s dopravou? A tak vzniklo Cleany. Projekt, který inovuje odvětví, jež dlouho zůstávalo stát. Zároveň udržuje tradice českých kvalitních rodinných čistíren. Věříme, že každý by měl dělat to, čemu nejvíce rozumí a co ho baví, proto čištění i dopravu necháváme na našich partnerech, které důkladně vybíráme.

  • Kdo jsou vaši partneři?

    Lokální čistírny
    Mezi naše partnery patří české rodinné čistírny s dlouholetou tradicí. Snažíme se jim pomoci držet krok s dobou a inovovat tak, jak to vyžadují zákazníci. Chceme zlepšovat kvalitu a pověst lokálních čistírenských a prádelenských služeb. Naši dodavatelé jsou členy Asociace prádelen a čistíren České Republiky a aktivně publikují v odborném časopise Informátor. Čištění berou vážně, stejně jako ekologii.

    Kurýrní služba Messenger
    Dalším naším partnerem je expresní kurýrní služba Messenger, která je od roku 1991 synonymem pro kurýry vůbec. Tato česká společnost stanovila standart a měřítko kvality pro samotný obor a k jejich zákazníkům patří tisíce firem z celé republiky. Ikonou se stali jejich messengeři na kolech. Ty už ale dávno posílila i početná vozová flotila a právě jejich vozy využíváme k přepravě oblečení. Messenger mj. oceňujeme za to, jak aktivně podporuje Centrum Paraple.

  • Jaké plány máte do budoucna?

    Plánů máme víc, než snese excelová tabulka. Nicméně naší prioritou je poskytovat co nejkvalitnější čištění za dobrou cenu. Dále chceme rozšířit nabídku sortimentu, který čistíme. Potřebujete vyčistit kus oblečení a v nabídce ho nevidíte? Napište nám a třeba vás za dobrý nápad odměníme. Chcete tvořit budoucnost čištění a praní a napadá vás, jak bychom mohli spojit síly? Nebo máte čistírnu či prádelnu a chcete s námi navázat spolupráci? Napište nám na spoluprace@cleany.cz. Nezapomeňte sledovat náš blog a sociální sítě a nic z našich novinek vám neunikne.

Doprava a platba

Rozvážíme i k vám?
Ověřte si adresu

Vaši adresu potřebujeme vědět už teď, abychom vám mohli zobrazit pouze nabídku týkající se vaší lokality.

Na této adrese čistíme

Pokračovat na další sortiment

Ve Vaší lokalitě bohužel nečistíme žádné produkty z této kategorie

Zadat jinou adresu

Je nám líto, ale nejčastěji čištěné na této adrese nečistíme, ale jiný sortiment ano

Pokračovat na dostupný sortiment